Heb je een vraag of opmerking, neem dan gerust contact met ons op. We horen graag van je!
Maak gebruik van het contactformulier of bel met Pyjamaonline op + 31 (0)43-3545044 bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
1 Top 10 meest gestelde vragen.
1.1 Ik was niet thuis tijdens de bezorgpoging, hoe maak ik een nieuwe afspraak?
Wanneer je niet thuis was zal de bezorger van DHL een kaart in je brievenbus met daarop een bezorgcode achterlaten. Je kunt met behulp van deze bezorgcode een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen.
Maak je een nieuwe bezorgafspraak aan thuis, of laat je je bestelling liever bij je buren bezorgen? Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een van de DHL parcelshops bij jou in de buurt. Door de ruime keuze aan mogelijkheden zal je je bestelling altijd snel in huis hebben!
Raadpleeg de website van DHL voor meer informatie.
1.2 Wordt mijn bestelling ook op zaterdag afgeleverd?
Ja, DHL levert je bestelling ook op zaterdag af.
1.3 Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
De kwaliteit van onze artikelen en dienstverlening staat hoog in het vaandel. We vinden het erg belangrijk dat je volledig tevreden bent over je aankoop en onze dienstverlening en we zien je graag nog eens terug bij Pyjamaonline. Mocht er onverhoopt iets niet helemaal naar wens zijn, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Beschrijf je klacht zo volledig en duidelijk mogelijk. We bevestigen dat we jouw klacht hebben ontvangen en streven er naar om zo snel mogeijk, doch binnen veertien dagen inhoudelijk te reageren. Mocht deze termijn niet haalbaar blijken dan geven we je een indicatie wanneer we wel uitvoerig op je klacht in zullen gaan. Samen met jou bedenken we een passende oplossing, zodat je met plezier bij ons blijft winkelen.
1.4 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
In een enkel geval kan het voorkomen dat je geen orderbevestiging in je inbox ontvangt. Wanneer dit het geval is, controleer dan eerst of de orderbevestiging in je spam folder terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
1.5 Kan ik mijn bestelde artikelen ruilen?
Je kunt bestelde artikelen probleemloos ruilen. Stuur ons een e-mail of maak gebruik van het contactformulier en vermeld je ondernummer, de artikelen die je wilt ruilen en de nieuwe artikelen en bijbehorende maten die je wenst te ontvangen. Zodra we je retourzending hebben ontvangen worden de gewenste artikelen kosteloos naar je verzonden.
1.6 Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk aan je te leveren. Pyjamaonline is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 17.00 uur. Afhankelijk van het tijdstip van je bestelling wordt deze binnen twee werkdagen aan de bezorgdienst aangeleverd. De bezorgdienst levert je bestelling normaal gesproken binnen 48 uur bij je thuis af.
1.7 Ik wil graag achteraf betalen, is dat mogelijk?
Indien je in Nederland woont en je bestelling op een Nederlands adres wordt geleverd, dan kun je gebruik maken van de Billink betaalmethode. Hierbij ontvang je een digitale acceptgiro die je binnen de termijn van 14 dagen aan Billink kunt betalen. De kosten van deze service bedragen € 0,99.
1.8 Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
Je kunt je bestelling altijd annuleren. Stuur ons een bericht via het en vermeld je ordernummer en de reden van annulering. Indien de bestelling nog niet verzonden is, zullen wij deze geheel kosteloos annuleren. Indien de bestelling reeds is verzonden, kun je gebruik maken van je herroepingsrecht en je bestelling retourneren. Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug.
1.9 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling per bankoverschrijving is bijgeschreven?
Onze ervaring is dat de het ongeveer drie werkdagen duurt voordat je betaling per bankoverschrijving op onze rekening staat. Zodra we je bestelling binnen hebben gekregen worden de door jou bestelde artikelen gereserveerd. Wanneer je betaling binnen is worden ze direct verzonden!