Klachten

We streven ernaar om u de beste service te bieden. Mocht u toch ontevreden zijn, dan helpen we u graag verder.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pyjamaonline.nl of door gebruik te maken van ons contactformulier.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

  1. Meld uw klacht aan via email of het contactformulier
  2. Ontvangstbevestiging - U ontvangt binnen 24 uur een bevestiging
  3. Behandeling - We onderzoeken uw klacht zorgvuldig
  4. Oplossing - We streven naar een oplossing binnen 14 dagen

Komt u er niet uit met ons?

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Email

Voor uw klachten en vragen

info@pyjamaonline.nl

Telefoon

Bereikbaar op werkdagen

+31 (0)43-3545044

Klacht indienen

Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Openingstijden & Bereikbaarheid

Klantenservice

  • Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Verwachte Reactietijd

  • Email: Binnen 24 uur
  • Klachtafhandeling: Binnen 14 dagen

Voor algemene vragen kunt u terecht op onze: